469 Kč
* Uváděná cena platí pro 19.09.2024

Toto terénní auto je určeno nejen pro děti, jeho vzhled a funkce okouzlí každého dobrodruha. Model je proveden v měřítku 1:16, což ho činí mimořádně realistickým. Měkké, gumové kola auta zajišťují skvělou přilnavost na různých površích. Specifikace: Barva: červená Materiál: guma, plast, elektronické součástky Měřítko: 1:16 Baterie: 3,7 V 500 mAh, lithiová baterie Frekvence: 27 MHz Napájení ovladače

Na skladě
Výrobce:
Popis produktu

Specifikace:

Barva: červená
Materiál: guma, plast, elektronické součástky
Měřítko: 1:16
Baterie: 3,7 V 500 mAh, lithiová baterie
Frekvence: 27 MHz
Napájení ovladače na dálkové ovládání: 2 baterie AA 1.5V (nejsou součástí balení)

Obsah balení:

Balení: 27 x 14 x 14 cm

Auta na dálkové ovládání

### Auta na dálkové ovládání – Objevte svět RC modelů

Vítejte ve fascinujícím světě aut na dálkové ovládání! Naše široká nabídka RC modelů aut vám přináší nejen zábavu, ale také vzrušení a adrenalin, který si zamilujete. Auta na dálkové ovládání jsou skvělou volbou pro všechny věkové kategorie – od malých dětí až po dospělé nadšence. Naše kolekce zahrnuje různé typy modelů, od rychlých závodních aut až po terénní vůz, který dokáže překonat jakýkoli terén.

Každé naše RC auto je navrženo s důrazem na kvalitu, výkon a dlouhou životnost. Díky intuitivnímu dálkovému ovládání se s nimi snadno naučíte manipulovat a můžete si vychutnat vzrušující závody či akrobatické triky. Objevte modely s různými funkcemi, jako jsou LED světla, pohon 4x4 nebo baterie s dlouhou výdrží, které zajišťují maximální radost ze hry.

Nakupování u nás je jednoduché a přehledné – vyberte si auto na dálkové ovládání dle svých představ a užijte si hodiny zábavy. Prozkoumejte naši sekci RC modelů ještě dnes a přidejte se k mnoha spokojeným zákazníkům, kteří se s námi podělili o své skvělé zážitky! Nezapomeňte sledovat naše novinky a akce, abyste nepřišli o nejlepší nabídky. S našimi modely nejenže rozvinete své dovednosti, ale také zažijete незapomenutelné chvíle plné radosti a dobrodružství. Rychlost, výkon a zábava čekají právě na vás!

Barva Červená
Stav zboží Nové
Druh kol Gumová kola
Potřebné baterie 2 x AA (nejsou součástí balení)
Frekvence 27 MHz
Měřítko 1:16
PPL 99 Kč
CESKA_POSTA_NAPOSTU 129 Kč
BALIKOVNA_DEPOTAPI 69 Kč
ZASILKOVNA 79 Kč
PPL_PARCELSHOP 29 Kč
Kolik stojí mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC Cross Country 27 MHz červené RC?
Momentálně je zboží v akci za cenu 469 Kč
V jaké kategorii mám produkt hledat v eshopu?
Produkt je zařazen v kategoriích Hračky > RC modely > Auta na dálkové ovládání

mamido  Auto na dálkové ovládání Beetle 1:18 modré 2,4G RC mamido Auto na dálkové ovládání Beetle 1:18 modré 2,4G RC

Hledáte dokonalý dárek pro syna na narozeniny? mamido Vám nabízí toto jedinečné autíčko na dálkové ovládání! Terénní auto na dálkové ovládání Beetle, které dokáže překonat jakoukoli překážku. Funguje dokonale jak na asfaltu, tak i na nerovných kamenech nebo lesním porostu. Měkká, gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost k různým typům podloží a velké tlumiče nárazů vám umožňují projet obtížnými

mamido  Auto Buggy na dálkové ovládání RC 1:12 20 km/h bílé RC mamido Auto Buggy na dálkové ovládání RC 1:12 20 km/h bílé RC

Měkká gumová kola auta zaručují vysokou přilnavost vozu k různým druhům povrchů a velké tlumiče umožňují překonat obtížné překážky. Auto na dálkové ovládání Buggy je vyrobeno v měřítku 1:12, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Auto na dálkové ovládání Buggy ovlivní správný rozvoj dovedností, jako je řízení autíčka u dítěte, posílí soustředění a rozvine manuální dovednosti. Bezdrátové dálkové ovládání,

mamido  Auto na dálkové ovládání RC 1:18 MaxRacing 35 km/h zelené RC mamido Auto na dálkové ovládání RC 1:18 MaxRacing 35 km/h zelené RC

Auto na dálkové ovládání je vyrobeno v měřítku 1:18, díky čemuž vypadá neuvěřitelně reálně. Dálkově ovládané vozidlo posílí vaši koncentraci a rozvíjí manuální dovednosti. Struktura vozu je odolná proti nárazům a umožňuje lepší výkon při jízdě. Velká síla tlumiče umožní překonat silnici s kopci. Měkká gumová kola vozidla zaručují vysokou přilnavost vozu k různým povrchům. Specifikace: Barva: černá,

Mamido Double E  Double E Popelářský vůz Mercedes- Benz na dálkové ovládání RC oranžový Mamido Double E Double E Popelářský vůz Mercedes- Benz na dálkové ovládání RC oranžový

Dálkově ovládaný popelářský vůz Mercedes- Benz Antoš Oranžový s odpadkovým košem. Popelářský vůz je základní vozidlo, které jezdí po silnicích. Může to být začátek naučit se, jak třídit odpadky a recyklovat. Nyní doma může mít svou miniaturní verzi. Péče o přírodu je důležitá a prostřednictvím hry nebude tuto činnost považovat za nutkání. Bude si to užívat. Je ideální pro venkovní hraní i doma. Hraní

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion 1:18 stříbrné mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC Champion 1:18 stříbrné

Sportovní autíčko má lehkou a robustní konstrukci, sportovní design s černými okny a černými detaily na kapotě a polepy Champion 1946. Gumové pneumatiky zaručují přilnavost k zemi při řízení.  Řízení vozidla je velkou zábavou zejména pro nejmenší, takže dálkové ovládání, které je součástí sady, vám umožní řídit malý model auta. Má dvě samostatná tlačítka pro jízdu vpřed/vzad a do stran. Model ve stříbrné

mamido  Auto Robot Transformers 2v1 na dálkové ovládání RC žlutý mamido Auto Robot Transformers 2v1 na dálkové ovládání RC žlutý

Perfektní volba pro každého kluka, kterého budou bavit dvě hračky v jedné. Můžete si hrát jak se super robotem, tak s napodobeninou slavného supersportovního auta. S hračkou můžeme jet libovolným směrem a pomocí dvou tlačítek změnit její podobu ze super auta na výkonného robota, kterého děti znají z pohádek a filmů. Vlastnosti vozidla: Ovládání všemi směry: vpřed, vzad, vlevo i vpravo. Hračku můžeme

mamido  Auto na dálkové ovládání Climber 4x4 RC černo-zelené RC mamido Auto na dálkové ovládání Climber 4x4 RC černo-zelené RC

Dálkově ovládané auto v černo-zelené barvě je vozidlo, které zaručuje skvělou zábavu. Má mnoho funkcí, jako je pohon 4x4, tlumiče a odolnost vůči pádu. Vysoké odpružení a velká kola umožňují bezproblémovou jízdu na nerovném terénu. Vůz je řízen dálkovým ovládáním 2,4 GHz, které zajišťuje bezproblémové spojení. Balení obsahuje: terénní auto Climber dálkové ovládání 2.4GHz nabíječka kola šroubovák Technické

mamido  Velké autíčko s dálkovým ovládáním 1:14 červené RC mamido Velké autíčko s dálkovým ovládáním 1:14 červené RC

Dálkově Ovládané Terénní Auto R/C 1:14 Červené   Červené dálkově ovládané autíčko je skvělou volbou pro milovníky motorových vozidel. Auto bez problémů překonává překážky díky použitým tlumičům a velkým koly s průměrem 8 cm. Realistický vzhled auta potěší každé dítě. Řízení dálkově ovládaného auta rozvíjí koncentraci, trénuje prstíky a posiluje soustředění. Černý ovladač s červenými tlačítky je lehký,

mamido  Auto na dálkové ovládání RC BMW M3 Rastar 1:14 bílé RC mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW M3 Rastar 1:14 bílé RC

Autíčko na dálkové ovládání BMW m3 je licencovaný produkt společnosti Rastar. Autíčko je vyrobeno v měřítku 1:14. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz. Pomocí dálkového ovládače můžeme ovládat jízdu autíčka všemi směry, což znamená vpřed, vzad, doleva a doprava.  Autíčko BMW m3 je vyrobeno z vysoce kvalitního ABS platu a nejkvalitnějších mechanických a elektronických komponentů. Interiér je

mamido  Terénní autíčko na dálkové ovládání Off-road FPV s kamerou zelené RC mamido Terénní autíčko na dálkové ovládání Off-road FPV s kamerou zelené RC

Terénní autíčko na dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz a umožňuje ovládat vozítko všemi směry, což je vpravo, vlevo, vzad a vpřed. Konstrukce autíčka je odolná proti otřesům a pádům a zajišťuje lepší výkon vozu při jízdě. Terénní vůz je vybaven kvalitní Wi-Fi kamerou s možností natáčet a fotit, stejně jako sledovat náhled kamery v reálném čase.  Funkce hlasového dialogu umožňuje přenos hlasu

mamido  Auto na dálkové ovládání RC BMW M3 Rastar bílé RC mamido Auto na dálkové ovládání RC BMW M3 Rastar bílé RC

Autíčko BMW je snem každého malého řidiče! Tato úžasná hračka poskytuje nezapomenutelné chvíle zábavy a vaše dítě se díky ní bude cítit jako skutečný závodník. Autíčko je poháněno 3x AA bateriemi a je připraveno k dynamické akci. Vozidlo má tónovaná okna a gumová kola, která mu zajišťují vynikající přilnavost na různých površích.Ovládá se pomocí dálkového ovládání, které vyžaduje 2x AA baterie. Děti

mamido  Terénní autíčko na dálkové ovládání RC rover 1:16 černé mamido Terénní autíčko na dálkové ovládání RC rover 1:16 černé

Terénní autíčko je vyrobeno v měřítku 1:16. Velká černá gumová kola jsou vyrobena z pružného materiálu, který zajišťuje vynikající přilnavost a umožňuje zvládnout nerovný terén. Viditelné pružiny na kolech nejen přispívají k realističnosti, ale také zajišťují lepší stabilitu a tlumení v nerovném terénu, což je pro terénní vozy zásadní.Na střeše vozidla je umístěno rezervní kolo, které dodává autu na

mamido  Terénní auto na dálkové ovládání RC 2,4 GHz 1:18 červené RC mamido Terénní auto na dálkové ovládání RC 2,4 GHz 1:18 červené RC

Představujeme dálkově ovládané terénní vozidlo v měřítku 1:18. Dva nezávisle pracující motory dodávají vozidlu bezkonkurenční sílu, která mu umožní překonat jakoukoli překážku. Vysoká kola a speciální konstrukce odpružení zajišťují, že žádná nerovnost nebude představovat problém. Dálkové ovládání pracuje na frekvenci 2,4 GHz, což znamená stabilní připojení a možnost hrát si s několika vozidly na jednom

mamido  Sportovní auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:16 RC mamido Sportovní auto na dálkové ovládání RC 4x4 1:16 RC

Sportovní RC auto na dálkové ovládání je ideální hračkou pro milovníky rychlé a vzrušující jízdy. Šedě zbarvené auto je zdobeno mnoha barevnými sportovními tvary, které mu dodávají dynamický a atraktivní vzhled. Součástí sady je dálkové ovládání, takže uživatel může převzít plnou kontrolu nad vozidlem.Přídavná silniční kola s gumovým vzorkem, která jsou součástí sady, umožňují přizpůsobení auta různým

mamido  Sportovní autíčko na dálkové ovládání RC 0606 žluté mamido Sportovní autíčko na dálkové ovládání RC 0606 žluté

Sportovní žlutý kabriolet na dálkové ovládání je skvělým zdrojem zábavy pro všechny milovníky rychlých aut. Toto auto lze plně ovládat pomocí dodávaného dálkového ovladače s frekvencí 2,4 GHz. Model auta je skvěle zpracovaný s pneumatikami z gumy, což zajišťuje vynikající přilnavost. S pohonem zadní nápravy a měkkým odpružením je tento obratný vůz odlišný svojí aerodynamickou siluetou, kvalitním provedením

mamido  Terénní autíčko na dálkové ovládání RC 1:24 oranžové mamido Terénní autíčko na dálkové ovládání RC 1:24 oranžové

Představujeme náš model terénního auta na dálkové ovládání v měřítku 1:24, dostupný v dynamickém oranžovém provedení. Není to jen prosté vozidlo, je to stroj plný dobrodružství, který dokáže překonávat různé překážky díky gumovým kolům a tlumičům, které zajistí plynulou jízdu. Inovativní pohon 4x4 zajišťuje vynikající stabilitu a trakci, což umožňuje plynulé pohyby. Souprava tlumičů zajišťuje, že jízda

mamido  Autíčko Monster Snake 4x4 na dálkové ovládání RC s efekty RC0633 červené mamido Autíčko Monster Snake 4x4 na dálkové ovládání RC s efekty RC0633 červené

Autíčko Monster Snake je výkonné vozidlo na dálkové ovládání, které poskytne nezapomenutelné vzrušení všem malým i velkým fanouškům aut.Toto působivé auto na velkých kolech z pěnového EPP, vybavené dálkovým ovládáním 2,4 GHz, nabízí plnou kontrolu a pohodlí při hře na silnici a dokonce i na vodě.  Výhody autíčka: Po nastartování vozidla uslyšíte: zvuk dálkového ovládání, vrčení motoru, chod vozidla. Svítící

Mamido  Mamido Auto na dálkové ovládání 1:16 s maximální rychlostí 40 km/h Barva: Modrá RC Mamido Mamido Auto na dálkové ovládání 1:16 s maximální rychlostí 40 km/h Barva: Modrá RC

Zažijte adrenalinovou jízdu s tímto vysokorychlostním autem na dálkové ovládání v měřítku 1:16. Toto auto je vybaveno výkonným 390 motorem a moderním dálkovým ovládáním na frekvenci 2,4 GHz, což zajišťuje precizní ovládání a vynikající výkon i v náročném terénu. Klíčové vlastnosti: Maximální rychlost: Dosahuje až 40 km/h, což z něj činí jedno z nejrychlejších aut ve své třídě. Přesné dálkové ovládání:

mamido  Policajní terénní auto RC 1:24 na dálkové ovládání mamido Policajní terénní auto RC 1:24 na dálkové ovládání

Dálkově ovládané policejní terénní autíčko RC 1:24 Policejní terénní autíčko s dálkovým ovládáním v měřítku 1:24 není jen hračka, ale vstupenka do fascinujících honiček. Konstruované s ohledem na první zkušenosti s dálkově ovládanými vozidly, toto autíčko nabízí plný rozsah pohybů, což umožňuje dynamické manévry a vzrušující honičky. Vybaveno jednoduchým ovladačem, který je snadno ovladatelný i pro

mamido  RC sportovní auto 1:18 červené na dálkové ovládání mamido RC sportovní auto 1:18 červené na dálkové ovládání

Sportovní dálkově ovládané auto RC 1:18 Červené Sportovní dálkově ovládané auto v červené barvě je opravdovým potěšením pro milovníky motorismu a dynamické zábavy. Díky impozantnímu designu a pečlivému provedení přitahuje toto autíčko pozornost a poskytuje spoustu radosti. Model je vyroben v měřítku 1:18, což znamená, že se osvědčí i v menších prostorách. Pevný a odolný materiál, z něhož je postaven,

Populární produkty

20704 DR Provzdušňovač trávníku Aerátor
370 Kč
* Uváděná cena platí pro 19.09.2024
Bonboniéra Supermáma (Barva vlasů: Blond)
379 Kč
Vsepropejska Chelsea pamlskovník pro psa Barva: Šedo-tmavě-modrá
274 Kč
* Uváděná cena platí pro 19.09.2024
Deka Periodická tabulka prvků (Podšití beránkem: NE)
1 249 Kč
Polštář Nejlepší Babča na světě (Velikost: 40 x 40 cm)
379 Kč
BBURAGO - 1:18 Ferrari Monza SP1 Blue
1 394 Kč
* Uváděná cena platí pro 19.09.2024
Dámská peněženka Černá, 17 x 4 x 10 (XSB00-DB905-09KUZ)